întâmplarea face

Întâmplarea face să nu mă mai pot prezenta

Cu numele meu

Nu, nu că nu l-aș mai ști

Sau ceva de genul ăsta

Ci aparent nu mai am voie să îl rostesc.

O gâză mi-a intrat în suflet

și a început să îl roadă

apoi l-a pișcat foarte tare

sufletul s-a umflat după care s-a înroșit

apoi s-a mai umflat puțin

până a pocnit

și s-a revărsat în afară

m-a umplut de un soi de mâzgă lucioasă

apoi a dat să plece

dar l-am chemat înapoi

a venit

i-am pus în jurul gâtului o lesă

și îl plimb prin oraș.

Lasă un răspuns

