Senzații

image

Mergeam pe stradă
Picioarele din ce în ce mai mici mă dureau
Strada se îngusta
Și se umplea
De sângele ce îmi şiroia din călcâie
Din degete
Din tălpi

Tot mai îngustă
Și fără capăt
Sânge până la glezne
Tot mai sus
Dispar

Mă înecam

Apoi am închis ochii
Pe cerul pleoapelor rula un film expresionist
Alb negru
Mi-a pătruns în stomac
A intrat a intrat a perforat și a desfăcut și a refăcut
Interiorul deveni exterior
Cu urletul de rigoare

Am văzut luna strălucind albastră
Și vocea ta blândă.

rămân.

Posted from WordPress for Android

Lasă un răspuns

