În capul meu

În capul meu zumzăie albinele.

În capul meu cresc cireși în floare.

În capul meu se întâmplă toate întâmplările omenirii.

În capul meu locuiește omul-câine.

El răspunde tuturor cu semidetașarea cuiva care nu mai cunoaște

stările negative ale ființei.

El nu are conștiința părții câinești

care îi marchează din când în când vocabularul.

Acum s-a oprit și adulmecă florile de cireș.

Senatul îi acordă premiul pentru cel mai nemărginit câine.

El nu e acolo.

De fapt, nu mai e nicăieri.

În capul meu, omul câine măcăne satisfăcut.

Abia acum

existența lui capătă tot sensul din lume.

Ne îndepărtăm. Omul câine și cu mine.

Lasă un răspuns

